| Moja prva lula - Passatore | |
|
|
Autor/ica | Poruka |
---|
Gost Gost
| Naslov: Moja prva lula - Passatore 29.10.13 23:10 | |
| Kupljena danas! Ako netko zna model, oblik i drvo lule, molim da mi kaže! Ja sam totalni početnik. Također, pratim pravila o upušavanju, ali sam čitao da neke lule ne treba upušavati jer su već tvornički tako napravljene. Je li ova lula takva ili moram proći to sve? Hvala unaprijed! |
|
| |
Kupuss Gasi mi se lula
Broj postova : 107 Join date : 07.05.2013 Age : 48 Lokacija : Velika Gorica
| Naslov: Re: Moja prva lula - Passatore 30.10.13 6:58 | |
| | |
|
| |
fićo Peče me jezik
Broj postova : 372 Join date : 29.07.2013 Age : 50 Lokacija : Zagreb Omiljeni duhani : Irish Flake, 4N BHT, MM965 ,Ashton Artisans blend,glen piper,McB Danac
| Naslov: Re: Moja prva lula - Passatore 30.10.13 7:35 | |
| lijepa lula...čestitam....iako je možda karbonizirana žarnica tvornički. ja bih ju osobno upušio po pravilima upušavanja...pa nigdje ti se ne žuri | |
|
| |
Gost Gost
| Naslov: Re: Moja prva lula - Passatore 30.10.13 8:51 | |
| Hvala na odgovorima!
Kako glupa greška s okrenutim usnikom, baš sam novak :/
Meni je isto jako lijepa, jedino mi u oko upada taj prsten. |
|
| |
kamarad igorrr Oblak dima
Broj postova : 2437 Join date : 14.06.2013 Age : 53 Lokacija : Sveta Nedelja Omiljeni duhani : sve što gori.... bez plamena
| Naslov: Re: Moja prva lula - Passatore 30.10.13 9:23 | |
| | |
|
| |
foksieloy Oblak dima
Broj postova : 3252 Join date : 06.03.2013 Age : 39 Lokacija : Križevci, Hrvatska Omiljeni duhani : Balkan Sasieni, Drama Reserve, Christmass Cheer, HH Vintage Syrian, Symphony, Plumcake
| Naslov: Re: Moja prva lula - Passatore 30.10.13 9:35 | |
| Prsten nije samo vizualna stvar (makar mu je to primarna funkcija), ukoliko dođe do puknnuća na shanku on može učiniti da lula ostane pušiva i funkcionalna bez popravaka (spriječi širenje puknuća i slično). | |
|
| |
Gost Gost
| Naslov: Re: Moja prva lula - Passatore 31.10.13 11:57 | |