| Pocetak uzivanja u luli | |
|
+3Rakija Tomo1978 kamarad igorrr 7 posters |
Autor/ica | Poruka |
---|
Gost Gost
| Naslov: Pocetak uzivanja u luli 06.02.15 14:29 | |
| Evo,nakon pregledavanja foruma te citanja nekih pocetnickih tema imam jos nekoliko pitanja. Naime totalni sam pocetnik,pusac sam cigareta(motam tocnije) ali lulu nisam imao prilike probati. Razmisljao sam kupiti ovdje s foruma ovaj bari mandarin jer sam zakljucio da se neka dobra polovna lula najvise isplati.sva sreca da sam nasao forum jer bi inace zavrsio s kineskim komadom plastike u ustima. Ali pitanja. Sta mi jos treba uz lulu? Tamper,cistaci i jos nesto ili? I zanima me kako se otprilike krecu cijene tih popratnih stvarcica. jos jedno,koji duhan bi preporucili pocetniku? sada sam na balishagu ili george careliasu ali znam da duhani za motanje i duhani za lulu nisu isto. hvala na odgovorima |
|
| |
kamarad igorrr Oblak dima
Broj postova : 2437 Join date : 14.06.2013 Age : 53 Lokacija : Sveta Nedelja Omiljeni duhani : sve što gori.... bez plamena
| Naslov: Re: Pocetak uzivanja u luli 06.02.15 15:29 | |
| Lula, duhan, tamper (može i olovka okrenuta naopako, veći šaraf ili čavao) i upaljač... Puni, pali, uživaj... Duhan koji god ti padne pod ruku, nemoš puno falit'! Iskustvo donosi blagodati, početak težak kao i svaki drugi... | |
|
| |
Tomo1978 Hladan dim
Broj postova : 735 Join date : 25.09.2014 Age : 46 Lokacija : Rijeka Omiljeni duhani : McClelland legend, Frog Morton Cellar, Prince Albert, Sutliff Christmas spice
| Naslov: Re: Pocetak uzivanja u luli 06.02.15 19:44 | |